2 Okt 2011

Suara Hari Lahir(22 tahun yg berlalu)

Birthday Wish for myself!
Selamat Hari Jadi yg ke-22 Wawan Indera!
29 September adalah hari lahir aku..hari aku mula-mula menapak dalam dunia...mula-mula bukak mata..mula-mula menangis..tapi bukan hari permulaan aku disayangi sbb setahu aku,semua bayi sejak dari dlm perut ibu lagi dah disayangi..hehehe...dan sungguh,aku rasa amat bertuah kerana terpilih dilahirkan ke dunia pada tarikh yg amat sesuai dengan jiwa aku..=))

Sejak dari hari itu,macam2 dugaan mak ayah aku terima..sbb anak yg diorang dpt(aku la tue) sememangnya bukan mudah nk besarkan...waktu kecik2 mmg la senang..bgi minum susu je,terus tido..agak2 aku nk meraung,terus sumbat dlm buai..terlena aku jadiknya..tp bila da besar,mcm2 kerenah diorang terpaksa layan aku..hehee...

dan klu nk tawu apa yg jadi sepanjang 22 tahun aku hidup,aku rasa tggu next post je la k...sesungguhnya,laptop aku dah rosak..dek kerana sangap nk menulis blog,aku pjm laptop kwan aku je dan skrg dia tgh meraung2 nk guna..hahahaha...sorry beb!